I kväll blir det ingen dikt.

Jag är trött efter en lång resa,det har varit en suverän dag idag,tåget gick klockrent dit och jag kom i god tid,
det var skönt faktiskt och jag fick mysa med min man,det var det viktigaste,nu när vi har börjat få röra vid varandra så känns det normalt igen,då förstår jag hur mycket jag verkligen har saknat närkontakten.
Nu kommer jag att sakna honom ännu mer,det är ett som är säkert och det samma gäller nog honom.
Datorn min krånglar lite jag vet inte riktigt varför,men något är fel märker jag vi får väl se om den blir frisk till i morgon eller vad som händer annars får jag be någon om hjälp,min son kanske kan komma en sväng och rätta till det,vi får hoppas det,för jag vill inte gärna be någon här,för då kan dom upptäcka min blogg sida och det vore rena kaoset,det vill jag ha för mig själv ingen intagen får veta vad jag sysslar med för dom kommer inte förstå.
Jag är mycket i tankarna hos min man just nu så det blir inte mycket skrivet.
Men jag måste berätta att bara för det gick så bra på vägen till min man så skulle det självklart krångla,när jag skulle tillbaka till hemmet,så typiskt,det är en fortsatt prövning på mina resor märker jag.
Tåget blev försenat strax innan det var framme där jag skulle byta tåg så jag hann inte med det tåg jag måste ta för att hinna med sista bussen,men som tur är så ringer T till mig och då säger jag till henne att ringa hemmet och be dom ringa upp mig och det gjorde dom,så en personal fick hämta mig han som hade beredskapen,så jag kom ju tryggt tillbaka till hemmet,men under väntan så var jag både upprörd och nervös,mitt katastrof tänkande satte igång.
När jag kom tillbaka så blåste jag och lämnade urinprov och båda var ok,vad annars?
Nu sitter jag med jätte mycket tankar,för det var värst vad K och den nya killen hunnit bli ännu tightare än igår,
han springer efter henne som en liten svans och hon går och kråmar sig det är nästan äckligt att se,att hon bara pallar och dom kan ju inte sköta det snyggt heller,det är det som är grejen,men det är inte mina problem.
Den nya killen måste vara skit glad att hans hot om ks gunst ligger på sjukan just nu,så han får ha henne för sig själv.
Nu undrar jag om jag inte valt ut mitt nya objekt,men mycket kan ändras.
Nu avslutar jag mina små filosofiska tankar med en godnatt kram till er och god natt hemmet vi ses i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0