Idag ingen promenad.

Regnet det bara öser ner men idag krånglar inte datorn i alla fall så man får vara nöjd med det.
Men det är inte det som är anledningen till att det inte blev någon promenad idag,utan anledningen var att T kom upp till huvudbyggnaden vid sju snåret och ville ha lite sällskap till hon skulle iväg till sitt nätverksmöte eller vad det nu kallas?
Och jag ställde upp med att sitta och pimpla kaffe med henne i stället för att gå till mitt rum och skriva ett inlägg och sen gå ut och promenera.
Det sköna med T är att jag känner igen vissa saker hos henne som jag lider av själv,exempelvis att alltid vara ute i allt för god tid och bli rastlös och massa andra känslor för att inte komma iväg när man ska,jag ser det inte så mycket i mig själv,men när jag ser T i action,så ser jag genast mina egna problem i henne,så det är nog ganska nyttigt och lägga märke till den sidan hos henne.
Det ända som är är att vi visar våran oro på olika sätt,jag har nog lättare att dölja min hysteri än vad T har.
K kom upp tidigt till huvudbyggnaden hon med,med en väldans hosta och förkylning,bara det inte är svinet hon har,för det har man ju lyckas undvika än så länge.
Jag har bestämt mig för att vaccinera mig,hur är det med er?
Vore kul att höra era åsikter för eller mot vaccinet.
Jag har en liten grej att skvallra om,K har två killar på G.
Men än vet jag inte hur det ligger till med den allra nyaste,men det var en massa kuckeliku här om dagen med något,jag uppfattade det men förstod inte riktigt hur dom skulle gå till väga,det var mycket omfattande planering med några inblandade,men förstås inte jag så jag har svårt att lokalisera något.
Men skulle jag vara personal så skulle jag nog hålla ett extra öga på K och A som jag kommer kalla den nya killen för.
Någonting är i görningen om det inte bara var en engångs företeelse för då är jag ute i senaste laget nu.
Ja,ja nog om det det kanske är bättre att avvakta så dom börjar bli lite mer oförsiktiga.
Idag kommer min soc. hit vid elva snåret får vi se hur det går.
Jag återkommer någon gång i eftermiddag.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vaccinering ja, upp till var å en. Skulle vaccinera mej om jag jobbade med sjuka, gamla eller barn. Men fullt frisk i finnbyn tror jag att jag avstår!

2009-11-10 @ 09:54:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0