Idag ska jag till min man.

Vaknat tidigt,det är mörkt ute nu är det den tråkiga parten av året jag hoppas det kommer snö snart,om det kommer.
Jag ska som varje söndag till min man idag,jag längtar mycket och det gör det ännu bättre.
Tills jag ska gå till bussen hinner det bli ljust som tur är,för ni vet ju vid det här laget att jag är rädd för mörkret.
Jag ska fortsätta lite om gårdagen.
Dom flesta hade ju åtminstone druckit ett glas vin,men det störde inte mig,vi stog ju till och med och hängde i baren,men det som var jobbigt var ju att det var så mycket folk i pausen och jag blev helt yr i mitt huvud.
Jag tänkte ta kort med mobilen men det blev inget med det för det var för långt ifrån,så man såg inget och min kamera är inte den bästa,så jag valde att avstå tyvärr för er.
Men den var bra revyn alltså och jag hade ju trevligt sällskap,ja, det var helt och hållet en lyckad kväll,jag är faktiskt nöjd,jag vet inte om det var något för min son men han verkade ändå nöjd.
Jag har inte så mycket mer att skriva nu men när jag kommer tillbaka så finns det mer som ni vet.
Så jag väljer att säga hejdå och vi hörs senare kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0