Idag var idol bra.

ja,nu har ett gäng av oss tittat på idol det var bra i kväll tycker jag och jag var jätte nöjd att Rabi åkte ut,det hade varit skandal om det hade varit Mariette som fått lämna,jag tycker det var märkligt att Rabi fick vara kvar så länge som han var,hans röst gick mig på nerverna.
Det är så otroligt lugnt här på hemmet nu för tiden så man undrar ibland om det är samma hem.
Jag har hållit på att titta på lägenheter i dag för fullt och skrivit några mail till hyresvärdar och hoppas jag får ett svar av någon av dom,ni kan ju hjälpa mig att hålla tummarna.
Om jag får vara riktigt ärlig så är jag ganska glad att vissa bara vill ha mail svar för jag får panik om jag måste prata med dom i luren,jag är så rädd att dom kommer ställa en massa obekväma frågor redan i första stadiet,men det är nog obefogad oro,dom jobbiga frågorna kommer nog sen när jag valt att ta lägenheten,men jag är lika orolig ändå,det är ju nästan retfullt.
Jag tror jag vet vem min nästa hack kyckling blir,det blir jag själv,det hade ju varit det bästa.
men jag är glad bara jag får skriva och bäst vore det om någon slapp råka ut för mitt hån tycker jag.
Jag har inte mycket mer att skriva om just nu så jag avslutar med en bamse kram till er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0