Idol var ok.

När jag kom upp efter att ha skrivit förra inlägget så fick jag dom att knäppa över till idol,förklaring, det är det ända program som jag följer för utom bonde söker fru men det ser jag ju när jag har permis.
Jag har glömt att jag hittat ett hus att hyra eller jag vet inte än om jag får hyra det men det är precis som mitt dröm hus med en lokal nedan på som man kan ha loppis i eller annat och min stora deöm har ju alltid varit att ställa ut alla mina elefanter och om jag får hyra detta hus så har jag ju den möjligheten plus att jag kan sälja lite saker,fy vad kul det skulle vara.
Imorgon ska vi åka iväg på Julmarknad då ska jag inte glömma att ta med kameran så jag kan visa lite bilder för er och sen på kvällen,nu tänker jag avslöja vad jag och Allex och min kontakt man ska,jo,vi ska på Magnus Uggla revyn,det ska bli jätte kul,hoppas jag.
Mariette åkte ut på idol idag det var ju mindre kul för jag trodde faktiskt att hon och Erik skulle slåss om segern,men men man kan ju inte alltid få som man vill.
Jag satt och somnade till idol så sött i min fåtölj så jag är nog trött,så god natt mina vänner och god natt huset vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0