Inga bilder tyvärr.

Min son kom och vi åt tacos innan vi åkte iväg,det var gott,jag var lite små nervös på grund av att jag insåg att det skulle vara mycket människor där och det lovar jag att det var,det var full satt,men hur många som fick plats där inne vet jag ju inte men det var nog en hel del.
Showen var jätte bra,för jag gillar ju Uggla,men för dom som inte gillar honom var det nog inget,men Annika Andersson var ju med och hon är ju underbar,hon är värkligen rolig.
Jag är lite trött nu och efter som jag ska ut och fara i morgon med så väljer jag att gå och lägga mig nu och skriva mer om den upplevelsen imorgon så det hoppas jag ni har överseende med.
God natt på er och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0