Ingen dikt nu.

Jag har varit vaken ett tag nu och suttit och hört regnet slå mot rutan,det är mysigt att höra det när man inte behöver vara ute i det.
Men jag ska ju faktiskt ut i det,för jag ska promenera det har blivit ett måste för mig nu och det är ett skönt måste faktiskt.
Det blir ingen dikt idag på morgonen tack vare att jag började skriva på den och sen kom norton in och talade om att det bara är åtta dagar kvar innan jag måste förnya premunerationen och då försvann bara dikten,jag har letat överallt men jag måste skriva om den igen och det hinner jag inte precis nu så ni får vänta.
Nu är det verkligen grått och trist ute,det är lite deppigt nu när löven ramlat av,men idag är det ingen snö kvar och ganska så varmt ute för att vara höst.
Teven där uppe strular vi fick ingen färg på den så jag har tittat på svart vit teve nu på morgonen och det är länge sen vill jag lova,men bara någon kommer som kan lite mer teknik så kanske det ordnar sig,för jag tror ju att det bara är någon som tryckt på någon galen knapp så det går nog säkert att rätta till.
Jag tänker fortfarande på min son som är så underbar tänk att jag kunnat skapa något bra någon gång,det gör mig stolt och han kommer på lördag till mig,jag längtar redan.
Det har inte hänt så mycket nu här på morgon kvisten så jag avvaktar med att skriva till lite senare.
Jo,något har hänt,mitt morgonsällskap har permis så jag har fått sitta ensam där uppe idag och ingen har serverat kaffe till mig det känns konstigt,men han måste ju ha permis han med.
Nu avslutar jag och åter kommer så fort jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0