Ingen julmarknad.

Vi kom iväg som vi skulle,men vi var bara två stycken som följde med fast vi var åtta som skrivit upp sig och det var jag och T,men det gjorde ju ingenting.
Men när vi kom upp dit till djurparken där julmarknaden skulle vara så var det smockfullt med bilar,då gjorde vi en snabb röstning i bilen och kom fram till att det skulle vara så fullt med folk där inne så vi skulle inte se något av varken djur eller marknad,så vi valde att åka där ifrån igen,så tyvärr så blir det inga bilder och visa för er,men jag ska fota ikväll jag lovar så får ni lite bilder på Magnus Uggla istället.
Vi åkte runnt och kollade på lite loppisar runt omkring och jag hittade faktiskt 3 elefanter,det ni.
Sen åkte vi och fikade jag åt ett äppel knyte och dom andra tog en vaniljbulle,det var smarrigt och nu har dom gjort jul fint över allt det är en mysig stämning och lite ljus i mörkret.
Och nu sitter jag bara och väntar på att min son skall komma,nu börjar jag längta efter honom,han kommer precis när som helst så jag avslutar här och åter kommer när jag varit på revyn.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0