Ingen vinst idag heller.

Nu får vi se hur det går med datorn nu då?
Jag har varit hos tandläkaren igen och fått en kur pencilin till hoppas det hjälper annars blir jag tokig.
Vi har varit och fikat hela lilla gruppen det var gott och sen har vi promenerat runt sjön den lilla rundan,så jag har fått mycket motion idag.
Jag fick två rundor alfapet men fick stryk i båda men det var väldigt jämnt denna gång så nästa gång slår jag henne.
Sen har jag hunnit med att posta kort till min älsklings make,det låter som jag har flera makar men det har jag ju inte och nu sitter jag här och undrar vad som händer sen,vad som helst eller ingenting det åter står att se.
Jag kommer in senare innan jag går och lägger mig och skriver lite till det skadar ju aldrig.
Jag har inte mycket mer att skriva om just nu.
Jo,två här på hemmet har extra övervakning för sitt mående just nu,dom mår inte så bra av olika omständigheter.
men jag mår väldigt bra fortfarande.
Jag tittar in senare hej på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0