Kallt ute.

Jag tänkte börja med att berätta att snart kommer dikterna igång igen,det blir lite svackor när dikterna tar slut,jag får be så mycket om ursäkt.
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Det vore kul om jag fick reda på vad ni tyckte om mina dikter,om jag kan skicka in dom till något förlag,jag är väldigt osäker själv om dom är tillräkligt bra förstår ni.
Jag var uppe och väckte tuppen idag igen,det skulle faktiskt vara skönt att få sova någon morgon,men det finns inte i mitt register tyvärr.
Jag har ju glömt bort att jag fått en liten granne så i morse när jag höll på med en av mina elefanter och den ramlade i golvet(det hände inget med den som tur var)
Så ylade jag till och det slamrade lite,så undra om jag väckte honom då.
Jag gick upp och tog lite kaffe och helt plötsligt så var det många som kom upp på en gång,en konstig känsla när man är van att vara uppe nästan helt själv,min trogne servitris har permis så han var ju inte här.
Det var D,Ti,den nya killen och så K,nu kommer hon nog vara här uppe i huset jämt och fjädra sig,det är ju hennes sätt,att hon inte märker själv vad pinsamt det är och att hon blir utnyttjad,ja,ja....det är ju hennes problem och jag ska hålla mig utanför,det är bäst så.
Jag ska snart ut på min lilla morgon promenad ser faktiskt fram mot det,för nu är det ju ljust ute då är det inte lika stora problem att gå själv.
T tar jag inte med i räkningen längre för det är så sällan hon följer med.
Jag avslutar här och kommer in när det finns tid för det,kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0