Kärlekens lag. 2005

Jag behöver din kärlek min vän,
allt som jag kan få.
Och du ska få tusenfalt igen,
detta kan faktiskt gå.
(
Min tro på kärleken finns här,
lyckan har infunnit sig.
Och den mannen som jag har kär,
jag tror på att han älskar mig.
(
Hur kan livet plötsligt vända,
jag hör mitt hjärtas slag.
Nu när sorgen är till ända,
börjar evighetens lag.
(
Kärleken är lagens grund,
värmen är en första sten.
Andra stenen är vårt förbund,
som sitter fast på lagens gren.
(
Att jag faktiskt fick vara med,
i detta sköna känslo land.
Utan att kunna ramla ned,
jag har ju dig i min hand.
SLUT
(
Nu sitter jag i fängelset och har precis träffat min nuvarande man innan jag åkte in en konstig början på ett förhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0