Klockan var mer än jag trodde.

Det har varit lite rörigt idag över lag med tim anställda som rör till det lite för sig själva,men annars har det varit bra,
Jag handlade lite jul kort och jul frimärken idag när vi var ute med killarna,så handlade jag lite godis.
Jag var inne och kollade i en tv affär och där sålde dom en platt tv 50 tum för 8990 spänn den ska jag ju ha så är det bara,jag ser fram mot att köpa lite möbler till en sprillans ny lägenhet som jag inte har bott i innan.
Teven ska vara sprillans ny,men sen ska jag köpa resten billigt på blocket eller något liknande.
När vi kom tillbaka till hemmet var det en lite äldre kvinna på studiebesök här och jag sa åt henne att hon var jätte välkommen hit,tänk om jag får en jämn årig tjej hit eller lite äldre åtminstone,då blir jag glad.
Sen var det mat pytt i panna med ägg och rödbetor mmmm...det tycker jag om.
Det ordnade sig med allt som sagt fast det såg omöjligt ut i morse skönt det.
Nu kommer jag att gå upp till teven och sätta mig en stund och filosofera lite,behövs det också ibland.
Det finns inget speciellt just nu att skriva om,men jag kommer in senare igen och säger god natt till er.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0