Köpte ingen elefant idag.

Vi kom iväg i tid idag det var ovanligt men bra,för vi skulle in om lilla hålan innan vi åkte till stora för två av tjejerna skulle hämta paket och det får vi inte hämta själva utan med personal,bara för att minimera risken för inströmmning av knark och annat otillåtet och det tycker jag är en bra grej.
Och regnet bara öste ner hela tiden och vi fick den lilla mini vanen som det får plats 7 i allt som allt men det är knappt,med dom storlekar vi har lagt till oss med under tiden här,jag sov lite på dit vägen,man får ju passa på när tillfälle bjuds dom dagar det inte finns tid till att vila i sin egen säng.
Det första jag gjorde var att gå till banken och ta ut dom där pengarna som var så akuta nu.
Sen rusade vi till min älsklings butik som har så mycket elefanter men dom hade inte fått in några nya,så jag köpte faktiskt ingen för en gångs skull sen postade jag kort till min man,eller brev med pengar och frimärken så han kan skriva till mig.
Man får ju inte vara dum heller.
Sen snurrade jag och T vidare till Kappahl där jag handlade två par byxor,som jag givetvis inte provade för jag avskyr provrum,men dom passade bra och satt inte åt i midjan och det är huvudsaken för det gör alla mina andra byxor och det gör riktigt ont så nu får mitt midje mått sluta växa för detta kommer jag inte ha råd med.
En annan av tjejerna hade varit inne och snattat byxor och tröja,men efter som hon vill bli av med snattar fasonerna så berättade hon det för personalen,dom får väl hjälpa henne på något vis.
Men jag får ju verkligen medge att byxorna hon stal var djävligt snygga.
Vi hade återsamlingen i bilen hem,så då fick jag tid att skriva lite här i bloggen,för efter kvälls maten så har jag ju min alfapet personal här i kväll så då blir det alfapet fram till sju,sen vet jag inte när jag hinner.
Jag avslutar nu,jag tittar in igen så fort jag kan kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0