Lite dålig i magen.

God morgon,tänkte hinna skriva lite innan den stora alfapetmatchen,såg precis att hon kom så snart är det dags,
Min mage är lite i olag säkert av pencilinet Det är ju ganska vanligt och jag är ju inne på min andra runda och peppar,peppar jag har varit värkfri i tre dagar nu och det är så skönt.
Jag har tänkt städa upp lite på rummet idag om jag hinner annars blir det en annan dag.
För jag ska faktiskt med på jul marknad idag och njuta lite av stämningen om den nu infinner sig.
Jag önskar att jag inte var så feg för då hade jag kunnat ringa på det där huset redan idag för det var ju ett privat nummer,vi får väl se under dagens lopp om jag samlat mod,det kan ju faktiskt hända.
Den nya killen J ligger uppe på soffan och sover,det verkar som han är rädd för att sova instängd på sitt rum eller något sånt.
Jag har själv varit i det läget att jag aldrig var på mitt rum men det var mer på grund av mitt kontröll behov,men han kanske lider lite av det han med,vem vet,men något är det som inte är bra,för annars måste det vara skönare att ligga på sitt eget rum tycker man ju.
Nog funderat om det nu,det händer inte mycket här på morgonen så jag tror jag ska upp och ta matchen med min alfapet vän nu,jag känner mig redo.
Kram så länge vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar; Tack så mycket. Får inte så mycket kommentarer om min design. Glad att du gillar den. :)

2009-11-28 @ 11:51:00
URL: http://ellunbellun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0