Måndag morgon.

Jag hann ju inte skriva så mycket igår för datorn krånglade så jag fortsätter lite idag om går dagen.
När bussen stannade så kom T och mötte mig,det gillar jag efter som jag är mörkrädd och vi gick tillsammans upp till hemmet.
När jag var iväg så träffade jag en klient från hemmet som hade varit över i köpenhamn,med en annan klient,men den andre var ute på vift så honom såg jag aldrig.
Det var väl någorlunda bra med honom men han hade tagit något opiatiskt ämne det märktes. Nog om det.
När jag kom innan för dörrarna så var jag väldigt kissnödig så jag lämnade urinprovet direkt och blåste och så gick dom igenom min väska och det var inget konstigt i något av det,men så måste dom göra så är det bara.
När jag kom upp till teven så hade dom precis satt på en zombie film som jag satte mig och titta på zombie filmerna är bra har jag upptäckt efter den zombie filmen så såg vi en till undrar om det finns fler som vi kan se idag.
Snart blir jag nog en zombie själv om jag ser för många filmer,ha,ha,ha.
Idag verkar datorn fungera igen jag undrar vad som hände igår?
Nu har jag hunnit med att duscha,dricka kaffe,läsa tidningen och röka det är inte illa.
Det blåser som attan ute men jag tänker försöka mig på en promenad ändå faktiskt undra om T kommer med idag?
Denna veckan är det vi som har planeringen så idag blir det jobbigt för i våran grupp är det så många olika viljor.
Jag kommer in igen så fort jag hinner kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0