Mörkret har fallit.

Det blir mörkt så tidigt nu så denna årstid gillar jag inte speciellt,det vore skönt att lära sig att vänja sig vid mörkret,men hur lär man sig det när man är så rädd för det?
Jag har legat och vilat hela kvällen och nu tänker jag gå och lägga mig,är så innerligt trött.
Jag funderar lite över svin influensan igen,det är för man läser så mycket i tidningen,jag undrar när det är min tid att få ta vaccinet,jag blir mer och mer orolig att jag inte får något vaccin och då är det lite orättvist för jag känner på mig att jag kommer att klara mig men om jag inte gör det och blir jätte sjuk osv.så har ju båda mina älsklingar tagit det och tänk om jag dör,nej usch sånna tankar får jag inte ha,för det händer inte,men det finns ju många om i detta sammanhang tycker jag,lite orolig är jag allt,men kan man inte ringa till vårdcentralen och fråga,för det måste ju gå att lösa på något sätt tycker man.
Jag trodde det skedde per automatik när man var på ett behandlingshem men det verkar inte så.
Vi får väl se hur det blir.
Vi har pratat lite om den här nu i kväll,det är därför tanken kom upp,men det är ju bara att stänga av den igen.
Jag mår bra,det enda problemet är att jag känner att det börjar mola i tanden,fan vad sur jag blir,men går jag och lägger mig och hinner somna innan den börjar värka så brukar det gå bra och så vaknar jag i morgon utan värk,det är ett mycket bra sätt faktiskt.
Det är så lugnt på detta ställe just nu så det finns inget att skriva om så just nu får ni hålla till godo med mina tankar om vissa saker men det går väl bra det med hoppas jag.
Jag säger god natt till er alla och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0