Mycket folk på mötet.

När vi åkte iväg till NA-mötet var vi bara tre stycken som följde med,det är lite dålig uppslutning efter som det är en bra grej att luta sig mot när man är utanför hemmet och ska klara sig själv.
Men man kan ju inte tvinga folk att gå.
Jag är lyckligt lottad att den nya tjejen gillar att gå på möten hon med för annars hade det varit svårt för mig när T åker hem om elva dagar.
Men nu kan jag ju fortsätta gå ändå tack vare den nya tjejen.
Det var många där idag och många som var på sitt första möte och det är alltid kul tycker jag,för då är jag inte den enda som känner mig bort kommen,jag undrar i mitt stilla sinne om jag alltid kommer känna så här.
Jag har haft kontakt med K,idag via face book och hon skickade precis ett meddelande till mig på mobilen en kram.
Hon är orolig att hon inte får komma tillbaka och det tycker jag hon ska vara faktiskt.
Men jag svarar ju på hennes meddelanden för just nu är det hennes sätt att söka bekräftelse.
Jag undrar vad lilla B gör där ute i kylan just nu,jag är lite besviken att hon inte sa något till mig innan hon försvann,men jag var ju i och för sig på resande fot just då,så det kanske inte var så enkelt.
Undrar om hon ångrar sig?
Nu sitter jag här och hoppas att värken ska avta i tanden så jag kan gå och lägga mig och sova för jag är ganska trött,om tanden inte blir bättre över helgen så kommer jag att ringa till tandläkaren på måndag så är det bara.
Nu säger jag god natt till er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0