Nu är jag trött.

Som sagt förra gången jag var inne hos er så krånglade datorn men nu verkar den ha stilat till sig igen,den lever sitt eget liv verkar det som.
Ja,jag har varit mycket för mig själv idag ibland är det ganska skönt faktiskt och i morgon så har jag min sova efter maten dag,dom är inte så ofta nu för tiden.
Jag pratade med personalen som har hand om verkstaden eller vad man ska kalla det lilla rummet för och vi kom överens om att börja bearbeta elefanten igen så den har någon möjlighet att bli klar till jag ska lämna hemmet.
Jag ställer mig frågande till vad som försegår här på hemmet,nu sitter ju K och A och hånglar helt öppet.
det är i och för sig när inte någon personal ser på men dom borde ju ha mer koll på läget jag kan lova att dom smyger till varandra på nätterna på något jävla vänster,men,men jag har inte ont av det,det är bara grejen och att jag vet vad det kan sluta med ett fett djävla återfall.
Jag har sett det innan så jag vet vad jag talar om.
Men dom kan ju också bli ett par för livet ha,ha,ha.....nu var jag rolig och kan gå och lägga mig....
Nej,jag skriver om det här för att tömma ut lite skit ur mitt eget huvud,det här är en nyttig soptunna för mig och nu kan jag inte vara utan det,tänk det trodde jag inte när jag började blogga att det var så beroende framkallande.
Men det var det visst.
Jag tittade precis på Mamma till en mördare på tv 4,det var ett bra program faktiskt.
Min tand molar lite men jag har tagit värk tabletter och medicin så nu snart kan jag gå och lägga mig.
Ska in en sväng på fb och kolla läget innan jag lägger mig och läser.
God natt på er alla och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0