Nu har det slutat regna och blåsa.

Vi åkte ut på en liten runda idag,vi åkte inte och handlade som vi brukar utan vi åkte och tittade på slott och andra sevärdheter,det var faktiskt ganska mysigt,men K blev sur för hon ville handla så hon följde inte med.
Sen hade vi återsamlingen i bilen,och jag mådde ju bra som vanligt och det gör jag verkligen.
Ja,sen var det dags för kvällsmat som var köttfärsbiffar och potatismos,ingen sås och inga lingon,men gele lustig kombination men det gick ner.
Sen var min spel personal här i kväll så vi tog våra två rundor alfapet och vi vann var sin gång så nu leder hon med tre vunna matcher det retar mig lite men det är ju kul och spela och man håller hjärnan igång och det är huvudsaken tycker jag.
Det blev krig i kväll med T och M dom gapade och skrek på varandra så man fick sår i öronen,det är märkligt att dom inte kan hålla sig nu när M snart ska hem,det är ju bara en dag kvar nu om det verkligen är sant att hon ska åka och det tror jag ju.
M var och vifta med sina änglakort idag igen,dom är ju inte ens hela kortlekar,jag förstår inte vad hon håller på med.
Jag har glömt att berätta om att jag köpte en ny diktbok eller en bok som jag kan skriva upp mina bästa dikter i för den jag har nu är snart full skriven,det ska bli så kul att börja i en ny diktbok.
Jag har faktiskt skrivit några dikter under tiden här men dom handlar mest om saknaden efter min man som ni kanske kan förstå för det är många år han ska vara borta från mig och ibland är saknaden värre än vanligt och då lättar det när jag skriver en dikt,jag har skickat dom till honom med.
Här verkar det lugnt i kväll med så jag kan sova säkert i natt med.
Om jag inte är uppe och ränner själv,jag har faktiskt inte hört något om att det hörts gitarr spel i natt så då har jag nog inte spelat i allafall skönt det.
Jag har inte mycket mer att skriva om så jag avslutar här god natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0