Nu har jag varit hos min son.

Hipp,hipp hurra nu har min son fyllt 14 år och det var underbart att vara hos honom då,jag har ju missat en hel del av hans födelsedagar så han verkade glad att ha mig där,det känns skönt att han är stolt över sin mamma igen,på något sätt,jag känner mig varm i hela kroppen,jag börjar få tillbaka min identitet som mamma igen och det behöver jag verkligen för att växa i min roll som drogfri.
Jag har ju inte varit så mycket här på hemmet på sista tiden så jag kan inte säga så mycket om vad som händer här.
Men hos min son åt vi först middag som bestod av kycklingfile och ris och currysås det var jätte gott och sen åt vi en kaka som min son hade bakat själv det ni,jag växte flera centimeter,den var jätte god det var marsmallows eller hur det stavas,och choklad och dummlekola jätte mumsig.
Men som vanligt så glömde jag att ta med mig kameran så jag fick inte någon bild på den,så ni får nöja er med att fantisera om hur den såg ut och hur den smakade.
Jag drack två burkar pepsicola och hade det allmänt trevligt men sånna här tillställningar gör mig helt slut i huvudet för man är ju inte van precis,men nu har jag i alla fall firat min son han fick några hundra av mig,som han kan köpa vad han vill för och han verkade nöjd med det.
När jag kom tillbaka från kalaset så var många iväg på NA-möte,jag hade i och för sig velat följa med dit med,för på lördag firar jag ett halvår som nykter så jag hade fått mitt sexmånaders märke om jag följt med idag.
Men jag prioriterade min son faktiskt.
Tänk er alla som läser detta att det här är min längsta period någonsin sen jag var 12 år,det är ganska skrämmande men jag känner mig otroligt stolt och denna gång känns det annorlunda än det gjor förr,så någonting har hänt.
Och kampen är inte slut än den kommer pågå i många herrans år om den någonsin tar slut?
Ja,nu tänker jag hoppa i säng för jag är så trött och det är ju en ny dag i morgon god natt kram till er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0