Nu sitter jag och väntar.

Jag har hunnit med allt som jag brukar företa mig på morgonen så nu sitter jag bara och väntar på att T ska komma och vilja gå med mig,men det är ju inte säkert jag kanske får gå själv idag.
Det har varit en lugn natt men jag misstänker att jag varit ute och gått,men bara i rummet fortfarande.
Jag tror att det har med och göra vad jag upplevt under dagen innan och det var ju en traumatisk upplevelse för mig det där med buss missen igår,alla andra kanske klarar en sån sak,men jag är inte alla andra för mig var det katastrof,men nu när jag klarat det också så får dom väl sluta ge mig prövningar,anser jag,för det är inte kul.
Nu fyller min son år på torsdag och det ser jag fram mot,det ska bli så kul,men jag ger honom pengar så han kan köpa vad han vill,för det är svårt att tänka ut vad en 14 åring vill ha,speciellt när han inte vet själv.
Min förkylning har blivit bättre tror jag,men jag har ju inte känt efter så noga under helgen.
Det har varit lugnt här i natt eller jag har sovit som en stock,när jag vaknade hade jag gitarren i sängen så jag hoppas att jag inte spelat i sömnen och stört andra,men förmodligen inte,utan min gitarr är en trygghet för mig,så jag har nog bara velat ha den i sängen,det är märkligt med sömngång ibland,man förstår inte varför man gör vissa saker.
Just nu finns det inte mycket mer att skriva om så jag kommer in senare kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0