Nu ska jag åka snart.

Nu får ni hjälpa mig att hålla tummarna för att det inte är några tågförseningar,jag hatar dom som ni nog har begripit vid detta laget.
Jag har sovit gott i natt,och det verkar ha varit ganska så lugnt,har hunnit med två koppar kaffe och mer får det inte bli för då blir jag för kissnödig på resan.
Jag fick höra att en av killarna här hade fått läggas in på sjukhus har visst blivit opererad,det var något med magen,
sånt är olustigt,stackars kille.
Ja,sen sitter jag och väntar på att M ska komma rusande med sin lilla kontakt annons,jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte blir så,men hon har ju tre kvart på sig.
Jag ser fram mot denna dag,men själva resan ser jag inte fram mot alls,jag hatar att ha hjärtat i halsgropen hela tiden.
Det är något galet med min dator,vebbkameran är framme hela tiden måste fixa det innan jag åker för annars går jag och oroar mig för det för jag och datorn har ett speciellt förhållande nu för tiden och jag vill inte att det ska hända något med den.
Jag har funderat på vem som ska bli min nya hackkyckling när M åker det finns flera kandidater.
Ni kan ju också gissa.
K,m,M (en kille) S (nya tjejen) eller någon annan stackare,eller varför inte allihop?
Nu avslutar jag och kommer inte in igen förens sent det vet ni ju vid det här laget,så ni får ha en underbar dag,
för det tänker jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0