Nu ska vi snart äta.

Jag gick ensam idag på ett sätt är det skönare,men samtidigt så är det skönt att ha någon med sig med,jag känner att jag behöver rätt mycket ensam tid nu.
M frågade hur det gått med hennes brev och jag sa att jag lämnat in det men att det var lite dumt med bara telefon nummer för dom måste ju ansöka om telefontillstånd och för det måste dom ha en adress så det kommer nog inte gå så bra,hon sa ingenting,men hon fattar ju inte hur det går till i ett fängelse,märker jag nu,så nu har hon avslöjat sig för mig.
K berättade för mig att hon varit ute och gått tidigt idag vid sju,jag undrar i mitt stilla sinne om hon gått själv eller om hennes beundrare också var ute,men varför skulle hon inte kunna gå själv?
Det är jag som är dum nu.
Idag ska vi åka på handlingstur efter maten och då ska jag passa på att gå in på banken och ta ut dom pengar som jag fått på en utbetalningslapp,vilket inte är så vanligt,så jag känner att jag har lite pengar att spendera.
Vi hade missbruksgrupp precis och det handlade om återfalls singnaler idag med och det är en viktig bit,för är man vaksam på dom så behöver man aldrig hamna i svåra situationer.
Alla var delaktiga i gruppen idag det gör den mer levande och man lär sig mycket mer.
Jag bara suger in allt jag kan lära mig just nu,så det är bara att tuta och köra när det är flyt i ens liv.
Jag har läst färdigt den där boken nu,så jag ska fota den och skriva lite om den senare idag,men nu avslutar jag och kommer inte in förens efter kvällsmaten tror jag.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Super med upplysnings och hjälp till självhjälp grupper!!!!

2009-11-02 @ 13:23:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0