Ont i huvudet.

Jag var ute och gick själv idag med,det är faktiskt skönt och gå och sjunga för sig själv och som jag gör pratar med mig själv,det är faktiskt en hel del dikter som poppar upp då i mitt huvud,det är bara att komma ihåg dom som är problemet.
Allt är så negativt här just nu ingen är nöjd med något då håller jag på att gå i taket,men det är bara att följa sitt eget spår så tappar man inte sugen i alla fall.
K,sköter inget just nu utan bara springer runt och gnäller och försöker hålla reda på alla killarna,hur hon pallar fattar jag inte,hon äter inte,hon har inte tid med grupperna,hon bara sitter uppe i soffan och glor och gnäller,det bådar inte gott för henne,dom måste rycka tag i henne och ge henne ultimatum.
Jag är så djävla trött på detta gnäll så ni vet inte och det värsta av allt är att det smittar av sig lite hur gärna man än vill slippa känna något,jag får säga till mig flera gånger om dagen att hålla huvudet högt och inte falla in i jargongen som pyr här på hemmet och jag klarar det galant och det är nog tack vare att jag har bloggen att pysa ut till.
Och till råga på allt så har jag ju röda veckan och den gör inte saken bättre.
Just nu så har jag en fruktansvärd huvudvärk jag hoppas den går över när jag fått vila efter vi har haft ART-gruppen nu kl.13,låt den gruppen bli lugn jag ber.....
Hejdå vi syns senare kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0