Sista inlägget för idag.

Som ni vet så kommer jag att åka iväg till lägenheten nu snart,så jag skriver detta inlägg sen får ni ha tålamod till i morgon med nästa.
Jag har varit ute på promenad själv det var jätte skönt och gjorde susen riktigt,min tand är snäll mot mig än så länge det är bara när jag dricker kaffe som det värker,det känns som den provisoriska fyllningen är lös på något konstigt sätt men snart så ska jag ju till tandläkaren och då av politerar vi problemet,det blir ingen räddning av den tanden inte den ska helt enkelt ut,så är det bara.
När jag kommer tillbaka i morgon så ska jag ge er ett bok tips för jag har lyckats läsa ut en bok till det ni.
Vi har haft något som heter missbruksgrupp nu och där talade vi om hur man hanterar ilska det är det ämnet som ger mig mest efter som det är mitt värsta problem.
Den allra nyaste tjejen har också problem med det och hon har hunnit med att känna av ilska redan,så hon mår inte bra i det,hon har hittat mig att prata med och det är ju skönt för henne.
Hon går inte ihop med den nästan nya tjejen och dom bor på samma våning men hon säger inget till henne,så hon vet inte om det,men hon har pratat med personalen och hoppas på att dom löser det snabbt.
Hon sov uppe i huvudbyggnaden i natt för att få kunna sova,så ska det ju inte behöva vara.
Hänsyn och respekt för varandra måste man ha när man bor så tätt inpå varandra,det kan man säga är sunt förnuft i sånna här lägen.
Fick precis höra att en till av dom som slogs är utskriven skönt,det verkar som dom faktiskt håller på en regel här och det känns bra.
Jag längtar tills det blir kväll nu så jag kan lägga mig i soffan och sova till bonde söker fru,ni ska veta hur jag njuter av ensamheten nu när man bor så här.
Ja, nu fattas bara ett hejdå till er och hoppas ni får en fortsatt trevlig dag,för det tänker jag ha och hejdå hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0