Sista inlägget för idag.

Nu åker jag alldeles snart,har packat väskan och tänker lämna datorn hemma här på hemmet så den får vila sig från mig lite.
Jag börjar bli lite nervös,för nu kommer sånna där varnings skyltar upp att mitt anti virus program är slut om tre dagar och min son har inte hjälpt mig med något nytt,men när jag räknar efter så borde det ta slut precis den dagen som han kommer alltså min son,så jag hoppas det.
Jag gick ut och gick själv i morse i regnet men det var skönt att röra på sig lite.
Sen när jag kom tillbaka så kom en personal och knackade på och bad mig lämna urin prov och att blåsa och det är ju inga hinder för mig.
Sen hade vi KBT-grupp och vi pratade om relationer ett mycket bra ämne att prata om.
Ja,enligt mig så tycker jag det mesta som vi pratar om i grupperna är bra.
Relationer är mycket känslosamt och det var väldigt givande jag kom fram till att jag var en undvikare i mina förhållanden,det stämde så bra in på mig,att börjar en relation bli för intensiv och nära och den andre försöker ha full kontroll över en ja,då backar jag in i mitt lilla skal och bara försvinner.
Sen mat och hämrta nyckeln till permisions lägenheten,medicin och dom berömda mat pengarna man får med sig som i mitt fall är 75 kronor.
Nu tänkte jag gå upp och röka lite snabbt och fixa lite så ni får från och med nu klara er utan mig till i morgon.
Många kramar till er och hejdå hemmet ses igen i morgon.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jo inte lätt med relationer. Speciellt kärleksrelationer. Blev dumpad för ett par veckor sen. Och då gav man sitt allt och öppnade sitt skal.

Win or loose. Mycket att vinna, sig själv att förlora. Ett spel. Krångligt!

2009-11-12 @ 10:07:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0