Snart blir det dikter igen.

Nu har jag börjat fylla på dikt förrådet igen för det är bra att ha några stycken när man skriver så man inte blir stressad på något sätt.
Jag har sovit som en stock hela natten,det har varit lugnt och tyst och jag har inte haft någon värk alls i tanden,jätte skönt.
Nu börjar det bli mörkare och mörkare på morgnarna så det blir lite läskigt och promenera,men ut ska jag så är det bara.
J sov inte på soffan när jag kom upp,men S sa att han hade gått ner till sig vid fem tiden så han har ju tillbringat natten där.
Jag har druckit mitt kaffe,duschat och rökt en cigg med städerskan som jag tycker mycket om.
Och nu sitter jag här och håller tummarna att det ska bli lite ljusare tills jag går ut på min lilla promenad.
Som sagt så händer det inte så mycket på morgonen,men en sak som jag glömde tala om igår var att en av dom nya killarna blev körd till psyket,för han mådde för dåligt av att vara här just nu,det är ju tur att man har den möjligheten om det skulle flippa över helt i huvudet.
T dag ska jag ha permis till lägenheten det ska bli skönt faktiskt och som ni vet då så tar jag ju inte med datorn,så då får ni klara er utan mig.
Nu avslutar jag med en kram och vi ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0