Strul med datorn igen.

Då var det dags igen,datorn strulade och hakade upp sig eller fastnade så vi får hoppas att den inte gör om det igen
Jag försöker att fatta mig kort nu.
En underbar dag med min syrra och min son här,min syster var inte med på hela sin grupp eller vad det kallas för hon hade lånat en bil som måste vara tillbaka ett visst klockslag och hon valde att missa lite på det hon var här för för att umgås lite med mig och Allex,det var ju trevligt och vi gick en promenad runt sjön och pratade lite barna minnen och hon var ju med när min mamma dog så jag fick veta hur det hela gick till på ett helt annat sätt det blev så känslomässigt jobbigt så jag nästan började gråta,men så långt gick det inte riktigt.
Vi fick lite presenter av henne jag fick en bok av Frans Kafka,en av mina favorit författare och två sjalar och Allex fick pengar,det behöver han ju.
Det var en mycket trevlig dag och ack så ensam jag kände mig när dom åkte så blir det ju när man har sina nära och kära kring sig en stund,så vill man ju alltid ha det.
Nu har jag scannat igenom min dator efter hot mot datorn som virus och sånt så nu är den fit for fight igen.
Jag är jätte trött och i morgon ska jag ju och träffa min underbara man god natt för nu börjar den strula igen.
Godnatt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0