Tandvärk.

Vilken lugn idol kväll bara tre här på hemmet helt otroligt vad skönt det var,jag fick huvud masage,eller hur det stavas,det var mysigt.
Idol var bra tills alla dårar kom hem igen ursäkta mitt ord val men just nu hänger nästan alla löst för mig,så man kan väl säga att jag inte har valt en hack kyckling utan nästan alla,det är helt vansinnigt.
Men kvällen fortatte lugnt än då,dom flesta gick nog och la sig trötta efter bion.
Jag började få en så ihärdig tandvärk vid halv tio så jag visste inte var jag skulle bli av så när jag tog min medicin så bad jag om värk tabletter med och skyllde på huvudvärk jag är ju så himla rädd för tandläkaren men jag känner nu att dom värktabletterna inte kommer hjälpa hela natten så jag är nog tvungen att väcka personalen i natt.
Jag blir så förbannad kunde tanden inte vänta med sin värk till jag har tid hos tandläkaren den 8 december,men jag hoppas på att den bara är extra känslig nu under mensen,för så kan det vara faktiskt.
Men jag kan nog stå ut med värken till datumet jag fått om det inte blir ännu värre.
Eddie åkte ut på idol idag det var rätt röstat,jag tror att Erik och Mariett kommer vara dom som slåss om segern,
vad tror ni där ute?
Nu avslutar jag och skyndaR MIG I SÄNG INNAN TANDEN HINNER BÖRJA VÄRKA IGEN .
Så godnatt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0