Tillbaka igen.

Efter en skön natts sömn fast jag vaknade ganska så tidigt redan vid fem,jag har gått i sömnen med,jag hade tagit fram glassen jag köpte igår,som jag aldrig åt på grund av tandvärken,så den hade smält så det var bara att kasta den,onödigt att köpa den då eller hur?
Men jag hade en riktig myskväll igår framför teven det var precis vad jag behövde.
Jag fick också veta att alla tre som var med i slagsmålet här om kvällen fick time out,men det räcker inte för mig,nu är det upp till dom här att statuera exempel,så det kan gå fortare än jag tror tills jag är här i från och det är sorgligt,men våld kan jag inte acceptera att det är ok.
Att droga på stället är inte ok,men det kan jag klara av,så där kan jag förstå time out,att starta upp förhållande på stället är inte ok,men där kan jag förstå time out,men slåss man på ett ställe så kan jag inte acceptera det för det är ett av mina största problem som jag mår sämst av och som är lätt för mig att återfalla i och finns det inga riktiga konsekvenser i det så fast jag inte vill så släpper min spärr som jag har och då kommer jag bara må dåligt.
Så jag håller tummarna för att dom inte får komma tillbaka,för min egen skull.
Det är inte så att jag säger mig eller dom fast det verkar så utan det är så jag känner och om dom kommer tillbaka eller om någon av dom kommer tillbaka så får jag hitta en annan lösning på min påbörjade drogfrihet,så är det bara.
Nog om det nu vi är inte där än det är nio dagar tills vi får se hur det går.
Men jag måste ju förbereda soc att det kan gå snabbare än vi trodde,det är ju viktigt.
Men än så länge håller jag tummarna för att dom ser vidden i detta för då är det här ett ställe där man kan göra vad man vill och bara får gå ut och tänka efter några dagar och sen komma tillbaka och göra om samma grej igen.
Nu har jag fått ur mig mina tankar tack för att ni finns.
Jag ska åka ut med min ena kontakt man idag och handla lite underkläder,det är en liten exponerings övning för att prova underkläder i ett prov rum är det värsta jag vet,så det är nyttigt för mig.
Nu avslutar jag detta inlägg med en stor kram till er alla vi ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0