Tillbaka på dårhuset.

Vad händer när man är borta över en natt,jo,hela hemmet havererar eller så märker man det tydligare när man har haft distans till det,även om det är en kort brake.
Jag kom tillbaka till hemmet vid halv nio lämnade urinprov och blåste noll och sen gick dom igenom min väska så jag inte hade med mig något som man inte ska.
Gick in och ställde väskan på rummet,nej,jag packade upp den direkt det är det bästa annars blir det stående så hela dagen om jag känner mig rätt,sen satte jag mig och virkade klart en lapp som jag började på i lägenheten.
Sen var det dags för morgon möte,redan när jag kom ner till villan så kände jag att det vibrerade dålig energi.
Och uppe på mötet fick jag det bekräftat ingen var på humör och jag sa direkt att jag ville tillbaka till lägenheten igen,
jag vill inte bli styrd av negativ energi,när jag känner att världen ler mot mig.
Jag vet inte vad som har hänt men ingen mår bra så mycket har jag luskat fram,jag misstänker att folk vet mer om varandra än dom borde och lite smussel här och lite smussel där leder till en inre katastrof till slut så är det bara,dom måste lära sig att rör inte ihop saker med andra sköt ditt och håll huvudet högt så klarar du dig smärt fritt igenom din behandling,blandar man in andra som man tror att man känner men som man faktiskt inte känner,så kan det bara gå åt ett håll,åt helvette och så är det bara,nu känner jag det som det är något djävla dårhus jag är på och så ska det ju inte vara,men jag kör på min linje,huvudet högt och bara gå,då mår åtminstone jag inte dåligt.
Jag håller på att skriva lite dikter så snart får ni en dröse till av mig det lovar jag till dess får ni hålla till godo med mina inlägg om hemmet.
Just nu så har jag inget mer på lager för utom att det var skönt att vara i lägenheten.
Vi hörs senare kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0