Tittat på skräck film.

Dagen har krupit fram sen när klockan var halv nio kom vi på att vi kunde kolla på skräckfilm och det gjorde vi tills nu.
Filmen hette Jeeper,creeper och var en riktigt snusk äcklig film sån som inte jag ska se egentligen efter som jag har sån fantasi så nästa gång jag är ute ensam i mörker så kommer jag asociera till denna film och bli dubbelt så rädd som jag är i vanliga fall.
Stava kan jag inte heller jag kommer för mitt liv inte på hur man skriver asociera,det blir ett rött sträck under hur jag än skriver det,men ni förstår nog vad jag menar ändå.
Det är så lugnt nu så det börjar bli tråkigt,men jag tycker det är skönt ändå,tänk att kunna koppla av i teve rummet utan att känna sig illa till mods det är grejer det.
Jag tänkte att jag skulle skriva ett brev till min styv dotter och ge henne min adress,vore kul att få brev från henne.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och lägga mig.
Jag har glömt att säga att K ringde till mig idag,hon har hamnat på ännu ett ställe där hon inte trivs,antingen är det för lite killar där eller inte rätt sorts killar,eller ännu värre för henne inga killar alls,men hon säger att det är riktiga psykfall där hon är nu med,kommer hon någonsin bli nöjd kan man undra?
Det är mycket som händer i huvudet på mig när det gäller den tjejen,så det är bäst att jag inte gör det.
Som sagt här är lugnt och fint så nu väljer jag att säga god natt till er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0