Varför krångel?

Min dator krånglar lite när den själv vill så det blir små och korta inlägg tills det rättar till sig.
Jag har haft en underbar dag idag bara ännu mer positiv energi och det är skönt och när jag varit hos min man utan något krångel på resan är jag dödslycklig och det är så skönt.
När jag kom tillbaka så mötte den nya tjejen mig T hade ordnat det och till råga på allt så ringer T och kollar när jag stiger av bussen om dom verkligen mött mig,hon är för rolig tycker jag.
Här på bygget verkar det ha varit lugnt idag så jag undrar egentligen vad några få människor kan göra med ett ställe?
Det är märkligt faktiskt.
Nu längtar jag redan till nästa söndag då jag får krama om min man igen,att man kan sakna så otroligt.
Men veckorna går ju ganska fort.
Idag har det varit en toppen dag har mått som en prinsessa hela dagen det har bara strömmat välmående ur mig och sånna dagar är sköna faktiskt.
Jag skriver mer i morgon vågar inte chansa ifall datorn hänger sig igen.
Kram och god natt alla vänner där ute och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jazzy

"Se hur dagarna är på ett behandlingshem från den intagnas synvinkel"

Blir ju lite nyfiken, vad för sorts behandlingshem är du inlagd på?

2009-11-22 @ 22:27:59
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0