Vilken underbar dag.

Jag får väl säga först och främst att jag inte orkar skriva någon dikt nu på kvällen,för datorn krånglar lite grann.
Men jag har haft en helt underbar dag och läs och häpna det verkar som prövningarna är slut resan gick som på räls båda vägarna otroligt men sant,jag övervann prövningen hurra.
Vi hade jätte mysigt med kaffe och rulltårta och mycket samtal om framtiden fast den är långt borta men ser man bakåt så har det gått fort,för min man har ju varit frihetsberövad i ett år nu och det känns som det året gått ganska så fort ändå.
Det är så mysigt att sitta och hålla om varandra det känns så tryggt och underbart det är synd att det är en så kort tid en timme och tre kvart är ingen lång tid.
Och hans önskemål när jag lämnar är att jag ska stå kvar vid grindarna till han kommer ut så vi kan vinka till varandra tänk vad lite man behöver göra för att göra någon glad den här datorn strular just nu så jag skriver mer i morgon annars blir det inget skrivet alls så god natt med er och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0