Dags för sängen.

Nu har jag hållit mig uppe några timmar igen,tagit några koppar kaffe och tittat på inlåst,ett ganska bra program faktiskt,man är ju ganska nyfiken på hur det kommer gå för dom unga killarna sen när dom kommer ut.
När jag var yngre,ja, i deras ålder så har jag sagt till mig själv senare år att då skulle man ha fått prova på fängelset och kanske blivit avskräckt och nu som först har dom kommit på den lösningen,men det är ju bra att dom kommit på den över huvud taget faktiskt.
Jag fick en chokladkaka av dom som var iväg på NA-mötet och jag lovar er att det tog inte mer en 5 minuter så var den slut,så hur förkyld jag än är så aptiten har inte försvunnit och det är kanske tur det,men på ett sätt hade det varit bra om jag inte var sugen på något för då hade jag kanske gått ner något kilo.
K är i gång och flörtar vilt med två av killarna här på bygget,jag blir alltid lika förvånad att hon lyckas få dom på kroken,men hon är ju väldigt söt om jag får vara ärlig.
Har knappt sett M idag och hon har inte hörts så vidare mycket heller,bara innan idag när hon skulle protestera mot att dom löste upp hennes kapslar med ritalin och att det var farligt.
Men då frågar jag mig om det inte är farligt att ge andra sin medicin som inte blivit tilldelad den och skita i att ta den själv,vilket är farligast?
Vad tror ni?
Det hela är bara ett spel för gallerierna,men jag bryr mig inte så mycket längre för hon har ju så kort tid kvar nu.
Jag undrar i mitt stilla sinne vem som kommer bli min hackkyckling sen,det ska bli spännande att se.
För någon hittar jag nog,men på ett sätt hoppas jag att jag växt ifrån dom fasonerna,för det är väldigt barnsligt att lägga sin energi på någon annan när man behöver den så bra till sig själv.
Nu kom personalen in och blåste mig men det var 0,00.
Nu ska jag lägga mig och ta hand om min förkylning,så jag är på allerten till lördag och söndag.
God natt på er alla och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0