Den som söker finner. 1999

Frote handdukar och blöta kroppar,
en afton med levande ljus.
Ett hyckleri med varma te koppar,
och ett svärmeri i sus och dus.
(
Hejdå,jag ringer dig en dag,
så kanske vi kan ses igen.
En fras som är mer regel än lag,
en lögn till en natt med en ny funnen vän.
(
Låt bli att bli blödig,det har hänt alla,
att man funnit en natt romans.
Att sedan dagen efter spy ut sin galla,
över den kärlek som aldrig fanns.
(
Man möts och man skiljs,så är livets gång,
men en dag så stannar man kvar.
Den längtan i livet som varit så lång,
har då äntligen blivit ett par.
SLUT
(
Jag försökte leva normal liv ett slag och hålla färgen med mina klasskompisar och deras liv gick ut på och springa på danshak och ragga killar på helgerna och jag hakade på och släpade hem killar som jag sen slängde ut,dom ville mer men då blev jag rädd,men så hittade jag en på en krog som jag försökte ett tag med,det är till honom som jag skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0