Det är mörkt,mörkt,mörkt.

Jag är väldigt osäker i mörkret så denna tid är inte min egentligen,men samtidigt så är det väldigt skönt för jag sover bättre när det är mörkt.
Jag måste bara bli av med min rädsla undrar om det går??????
Jag har inte gjort så mycket mer sen jag skrev sist,bara rökt några cigg och suttit fast på kontoret och berättat om min mardröms resa jag måste få ur mig den och försöka glömma den det är bäst så.
Jag lånade ut en bok till nattpersonalen som jag inte läst själv så hon fick låna den på det villkoret att hon inte berättade för mig om hur den var.
Ja,nu har jag inte så mycket mer och skriva om utan jag får väl avsluta här och vänta in morgondagen då lär det säkert hända något.
Denna dag har gått i kärlekens tecken och jag mår mot förmodan oförskämt bra så jag är glad att det inte har hänt så mycket om jag får vara ärlig.
Jag har ett problem och det är att jag inte vet hur man fyller på ordspråken hit till bloggen,så har ni otur får ni en vecka utan men det klarar ni säkert eller hur?
Ja,nu får ni ha en lika bra natt som jag kommer ha och sova gott och drömma fina drömmar och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0