Det är redan mörkt.

I dag har jag haft fullt upp hela dagen och jag måste ju vara delaktig i det som händer och sker här,det är ju inte så konstigt tycker jag.
Jag promenerade själv idag igen nu har alla flaggat av utom jag som var den mest negativa från början,det är ganska lustigt.
Men det är ingen skön känsla att gå själv om jag får vara riktigt ärlig jag är hela tiden på helspänn och hjärtat slår som en hammare i bröstet det gör nästan ont.
Men jag tror att det kommer gå över om jag utsätter mig tillräckligt länge.
Sen var det gemensam samling i helgen är det bad och bowling jag satte inte upp mig på något av sakerna för bada gillar jag inte och på söndag är jag inte här utan hos min älskade man,Åh,vad jag längtar efter honom just nu,det faller på mig plötsligt ibland som ett anfall och det är jobbigt när dom kommer.
I morgon kommer min son lite tidigare än han brukar och det är ju bara en bonus till mig tycker jag.
Vi hade ART.grupp i eftermiddags och i dag gjorde vi en liten tävling om grundlagarna fick en massa frågor och påståenden som vi skulle gissa om dom var rätt eller fel,frågorna och påståendena var baserade på grundlagarna,det var lite knepigt men det slutade med att jag vann faktiskt.
Och jag vann faktiskt ett pris en chokladboll,som jag vräkte i mig snabbt och lätt.
Det var en trevlig grupp sen talade vi om hur vi skulle vilja att våra land skulle se ut om vi hade ett eget och det är märkligt hur man tycker när man fantiserar om sitt eget land igentligen,man är inte så långt ifrån det verkliga samhället som man så ofta gnäller på det är faktiskt intressant.
Sen var det dags för min efterlängtade lilla middagslur fast i lite senare tappning,jag är lite irriterad över att jag får vänta med min lur så länge,men det är väl en sak jag tillslut kommer vänja mig vid.
På stället har det varit lugnt inget speciellt har hänt och jag är ganska så lycklig faktiskt för M åker på permis i morgon och är borta över natten då vet jag att det kommer bli lugnt.
Innan i kväll blev det en liten dispyt mellan en klient och en personal angående att följa med på handlingstur eller inte och allt grundade sig på ett missförstånd som ingen av dom fick rätsida på och det i sin tur är den dåliga kommunikationen mellan olika personal,den måste bli bättre.
Sen har jag tryckt på om ett stående NA-möte med min kontakt man idag och det verkar ju faktiskt inte omöjligt,jag håller tummarna på att det går igenom.
Jag tänkte gå upp och få en bra plats när idol börjar så jag avslutar här och åter kommer.
Jag får ursäkta dom dåliga bilderna men det är ju bilder ialla fall kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0