Det är så ljust ute.

Det är en annorlunda känsla att det är ljust redan halv åtta på morgonen,tack klocka att vi fick ställa tillbaka dig.
Jag är inte hundra procentigt kry,men så kry att jag orkar gå ut och gå är jag allt och T kommer nog komma och titta in genom fönstret idag igen,men nu har jag vant mig vid att hon går med mig igen och nu käns det riktigt skönt.
I morse när jag kom upp så var det ingen uppe så när jag skulle sätta på teven så var den inställd på dvd och jag är inte så himla tekniskt lagd så jag knäppte av teven igen och väntade ut mitt manliga sällskap och mycket riktigt så dök han upp ganska så snart efter mig.
Det är inte sunt att vara så oteknisk som jag är,för sen när jag kommer ut så kommer jag ju inte ha min man på några år till så jag måste lära mig lite i alla fall.
Ja,promenaden är väl ganska snart misstänker jag det blir tidigare och tidigare,men inte gör det mig något det heller.
M har jag inte hört eller sett på morgonen konstigt hon är ju så noga med sin medicin,eller så har jag helt enkelt missat henne någonstans,men det verkar ju tveksamt.
Jag har inte så mycket att skriva om så jag avslutar här,med att det varit en otroligt lugn natt.
Jag kommer in senare kram så länge.

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack, det värmer.

Ha en bra dag!

2009-10-28 @ 10:35:39
URL: http://sjacovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0