Det regnar än.

Nu är min son här som ni säkert märker,han tycker att förutom dom viktiga inläggen som handlar om hemmet så kan man lägga ut lite bilder och musik man hittar och tycker om ja,helt enkelt lite trams.
Så det kommer jag nog att göra i fortsättningen om jag har tid annars blir det lördagen som blir den dagen.
Vi har ätit spagetti och köttfärssås idag det var gott.
När vi åt så hörde jag att M satt och beklagade sig för några av killarna om att hon måste öppna munnen när hon tog medicin och att det inte stog i några lagar att man måste det.
Fy vad hon är löjlig sånna regler kan bahandlingshemmet själv komma på och vad är det och tvista om överhuvudtaget?
Jag förstår inte riktigt problemet,men att det skapar problem för henne kan jag ju förstå.
Ja regnet öser ner och det blåser starka vindar det är helt enkelt höst och inget annat.
Jag och sonen ska gå upp en sväng för nu har nog dom flesta åkt iväg på gocart och då är det lugnare och kak time är det ju snart.
Vi tänkte spela lite kort och dona lite,det är inte alltid lätt att komma på något att göra,men i kväll är det chips och dip och här är ditt liv med Ingvar Oldsberg,om jag nu får se det.
Nu ska vi hitta på något så nu säger jag hej då så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0