Det visst lite sent.

Nu sitter jag här framför datorn igen och idol har precis avslutats,jag kan inte begripa att Niklas fick gå,han var ju både söt och bra tycker jag och en sak till,jag kan inte begripa att den där Rabi eller vad han nu heter har klarat sig så länge som han gjort,han har ju en röst som får en spy färdig.
Han låter kort och gott som Refad el Saied han med fermenta ni kommer ihåg,strunt i det så låter han i alla fall.
Jag vann inte på bingon i kväll men jag fick lite av andras priser,så jag blev lugn ändå.
Jag tycker det har varit lite konstig stämning nu i kväll i huset inget märkbart men ändå konstig,men det kan ju vara jag som känner för mycket för jag har så mycket känslor just nu,allt detta med att träffa min man obevakat det sätter ändå nerverna lite i spinn,vi har ju faktiskt inte rört varandra på ett år,så det blir ju säkert som en ny förälskelse eller något,ungefär i stil med hur gör man nu igen?
Men det kommer nog gå jätte bra när jag väl är där,det är jag övertygad om.
Ja,det var jag och natt personalen som tittade på själva omröstningen,ingen annan var uppe,jo m var ju uppe men satt och sov i fåtöljen (hmmm vad konstigt det stavades då)
Ja nu vill jag bara gå och lägga mig och hoppas det blir imorgon snabbt så min son kan komma.
Det är inte mycket mer att tillägga just nu så jag avslutar med en natt kram till alla er som läser detta och Godnatt hemmet vi ses som vanligt i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0