En sista tanke innan jag lägger mig.

Jag har varit ute på facebook en stund,sen gick jag ut och rökte,fick med mig en ut,efter som jag är mörkrädd.
När vi stått där en stund så kommer M och hon är fortfarande glad för hon fått lägenhet,men hon börjar berätta sina rövar historier nu har hon visst legat med någon som var två könad med,det blir värre och värre,vad ska hon vinna med det kan man ju undra,men hon ljuger bara för ljugandets skull har jag förstått,men varför inte då ljuga om något bra.
Jo,det gör hon ju det med hon har ju jobbat med jätte mycket jobb så om hon hade hunnit med alla dom jobben så skulle hon varit minst 75 år gammal och det är hon ju inte så vitt jag vet.
Jag satt och tittade på ett program på Dicovery,som handlade om några personer som överlevde en flygplans krasch
ute i savannen någonstans det var ett spännande program men jag tittade aldrig slut på det för jag kände att jag ville skriva lite mer i bloggen,so here i am.
Det har varit så tyst och lugnt här på hemmet i dag så man kan bli förvånad,men skönt är det.
Jag ska till träningslägenheten på onsdag igen och efter som min son har höstlov då,så hade vi tänkt hitta på något kul under eftermiddagen,kanske ut och äta eller något,vi får väl se och sen nästa torsdag den 5 november fyller han 14 då ska jag söka permis.
Tänk att han redan är 14 år,jag mins det som det vore igår som han började skolan och nu är den snart slut,helt otroligt.
Det är på barnen man märker att man blivit äldre,en märklig känsla.
Nu är det dagen då ordspråken försvinner i morgon finns det inga ordspråk för jag vet fortfarande inte hur man skriver nya,men det löser sig om inte annat så på lördag när sonen min kommer.
Nu avslutar jag detta inlägg med att säga natti,natti och du hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0