Försenad igen.

Jag är trött och väldigt sent ute just nu kunde inte slita mig från facebook och det är ju inte bra när jag glömmer bort er som är så viktiga för mig,usch nu får jag skämmas,men jag kan ju bara säga en sak och det är att det har varit så lugnt här på bygget i kväll.
K har varit här uppe hela kvällen,lite konstigt för det har hon inte varit på evigheter,men hon håller på att samla sitt artilleri mot M och tvärt om.
Sen har jag en stark misstanke om att hon har blivit lite intresserad av den allra nyaste killen man känner igen tendenserna,för man har ju sett henne i action förr och det märker nog dom flesta som varit här ett tag,men det djävligaste är att blir det för puttinuttit så åker han snart ut,för det ser M till det brukar hon göra.
Ibland undrar jag vad hon har gjort mig för ont för att hon ska genomlida allt mitt inombords hat,jag tänker ibland att jag är orättvis och dömande men jag kommer lika snabbt fram till att jag aldrig kommer se något gott i den människan tyvärr ni får tycka att jag är trång synt,men den biten är svår att rucka på.
Jag har inte så mycket mer att skriva om och sen till råga på allt så är jag trött också,jag orkade inte ens skriva en dikt då är man trött.
God natt på er alla och god natt hemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0