Fy vilken storm.

Hej...Nu är jag hemma igen,det har jag i och för sig varit sen 18.30 men har faktiskt inte pallrat mig in i rummet förren nu.
Det har varit skönt att vara borta från det kära hemmet och inte behövt blanda mig i allt som händer här.
Jag har haft det blåsigt och dant,men jag har träffat min älskade man och det uppväger allt.
Och vet ni att nästa gång får vi nog obevakat besök,hoppas jag,då är lyckan total,för då kan vi prata ostört och kramas det var ju ett tag sen nu,så ibland längtar jag efter det så det nästan gör ont,livet kan vara orättvist ibland.
Jag kom tillbaka i någon sorts kaos det kändes inte bra alls,men jag kan inte ta på den känslan riktigt,jag har fullt upp med mig själv och det är viktigare att ta itu med faktiskt och trött är jag med,men i morgon så har jag kommit in i gängorna igen då kan jag nog ta på vad som är fel eller så får jag det berättat för mig på något sätt.
Ibland tycker jag inte om att jag har ett sånt himla kontroll behov,jag måste försöka arbeta bort det lite i taget.
Jag hörde precis M ropa på natt personalen att hon ville sova här uppe i natt undrar varför,har hon lovat någon av killarna där nere i hennes hus för mycket? ja,det är en fråga som automatiskt dyker upp i min hjärna,ni får ursäkta mig men jag tror absolut inget gott om henne tyvärr och jag hoppas ju inte att personalen går på hennes lögner nu,så hon får sova här uppe då vet jag inte vad jag gör.
Men hon är verkligen profs på att ljuga personalen full med skit och hon gör det så osmidigt så dom borde avslöja henne,men icke för det mesta klarar hon sig.
Så vi får väl se imorgon om hon har sovit här eller inte,anledningen till det grundar sig nog i hennes partner O,men det kommer hon ju aldrig tala om.
Nä nu ska jag gå och lägga mig och drömma sött om min son och min älskade man för dom får plats i mitt hjärta.
Så ni får ha en fortsatt bra kväll och natt i blåstens tecken och det ska jag med ha.
Och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0