Gemensam morgonsamling.

Jag hade lite tid över innan vi ska åka så jag tar den tiden till att prata om röriga morgonsamlingar där alla pratar i munnen på varandra,jag hinner tyvärr inte skriva någon dikt nu så den kommer senare.
Jag gick ut på min promenad själv idag med,det är lustigt ibörjan trodde jag att jag var den första som skulle bryta morgonpromenaden,men det var det inte,det har liksom blivit en vana för mig nu så nu är det svårt att hitta en anledning att inte promenera och det är ju väldigt bra.
Ja,och så över till den röriga samlingen som jag inte begriper mig på,själva planeringen gick väl bra men sen kom det frågor och när personalen skulle svara så pratade alla klienter i munnen på varandra och ställde andra frågor och ingen fråga blev besvarad det blir ju bara mer gnäll från intagna att personalen skiter i vad vi frågar,men samtidigt så ger vi ju dom aldrig möjligheten att svara,fattar ni hur rörigt det är eller?
När vi skulle sätta på teven efter morgonsamlingen så ville den inte starta,det kanske är dags att köpa en ny tv.
Det ska faktiskt bli skönt att åka iväg en sväng och käka lite gott utanför behandlingshemmet om jag får vara ärlig.
Jag får inte glömma att ta med mig lappen så jag kan boka besök till min man idag,så jag verkligen får komma dit i helgen jag längtar ju efter honom.
Nu säger jag hej på en stund igen ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0