Glöm inte ställa tillbaka klockan inatt.

När jag kom upp till glassen occh marängerna så var ju klart glassen slut,men jag hade inte väntat mig något annat heller,för maken till hökar har jag inte sett maken till här är värre än vanligt.
Men det fanns ju lite grädde och maränger så jag tog lite av det och blev glad på ett sätt att det inte fanns så mycket.
För då slapp jag svulla i mig,för jag är en hök jag med,så jag menade inte någon skillnad på mig och dom andra.
M har hållit sig på sin kant hela dagen och det känns skönt faktiskt att inte behöva gå och reta upp sig jämt.
Jag tog bara min medicin och gick ner på rummet igen,läste lite och sen satte jag mig här för att skriva ett inlägg.
Jag kom på helt plötsligt att man ska ställa tillbaka klockan idag,då blir jag så nervös,jag tappar kontrollen på något vis och då känner jag mig inte trygg,jag vet att man ska flytta bak klockan,men vet exempelvis busschaffören det?
Tänk om jag missar min chans med mannen bara för klock ändringen det hade ju varit fan och ännu mer fan är att det nog bara jag som sitter och oroar mig sånna här saker och gör mitt liv mer komplicerat än vad det är,det är väldigt jobbigt att ha eller försöka ha kontroll över allt och alla och helt plötsligt förlora den och dess utom på en klocka som ska flyttas bakåt det känns vill jag lova,tiden kan jag inte ha kontroll över och det är ju synd.
Det är nog nyttigt för mig att få känna på att förlora kontrollen,men det känns inte som något bra när det händer.
Nu när jag stänger ner datorn ska jag gå och ställa om min klocka på mobilen en timme så jag inte glömmer det,se till ni andra att inte glömma det heller.
Det är synd att jag inte har telefonnummret till busschaffören annars hade jag nog ringt honom och kollat upp att han skulle komma itid,usch jag får lägga mig nu så jag inte stressar i hjäl mig så jag avslutar här så hörs vi imorgon.
Och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0