Har inte tid nu.

Jag får väl skriva att morgonen har varit lugn och att jag vaknade 05.40 och har redan hunnit in i duschen,inte illa.
jag sätter mig här nu för att ni inte ska behöva vänta enda till 18 i kväll.
Fast jag har inte mycket att skriva om för inget har hänt,jag har bestämt mig för att ringa tandläkaren i morgon,om jag törs och sen tänkte jag hålla tummarna för att internet banken blir ordnad snart så jag slipper en massa mer skulder hos kronofogden nu när jag blivit av med dom jag har det är ju ganska onödigt.
Ja,nu bär det av till Ullared snart,nu ska det bli spännande och se om dom håller vad dom sa med prick åtta för har dom sagt det så har dom tycker jag.
Jag avslutar här nu så hörs vi i kväll kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0