Hemma från min lilla tripp.

En hel dag för mig själv helt underbart och sen få träffa min älskling är ju också underbart fast det bara är i en halvtimme det är faktiskt värt det,det underlättar för både honom och mig att bara få se varandra och på onsdag får vi veta om nästa besök blir obevakat eller inte,men jag måste beställa besök till honom redan på tisdag ändå för annars kan det hända att det inte finns några besökstider kvar sen får han ordna till det om det blir obevakat på onsdag,det ska bli spännande,det börjar bli på tiden.
Ni må tro att han blev glad att jag fick förlängt till 31 mars,det kan man snacka om givmilt det trodde han aldrig dom skulle gå med på och ärligt talat trodde inte jag det heller,men ibland måste man ha fel också.
Jag spelade på Jack Vegas idag la i en femtiolapp och fick jackpotten nästan direkt så jag vann 400 kronor,då må ni tro att jag var snabb där ifrån,så det blev inte så mycket spelat.
Jag känner negativa vibbar ännu tydligare när man varit här ifrån,det var snack om strejk och skit,för att handlingsturen var så sent,men jag sa direkt att då blir jag strejk brytare för jag tänker inte låssas att jag är i ett jävla fängelse,på fängelset går det att strejka det blir effekt,men på ett behandlingshem skiter man väl i villket,det är ju bara att skicka ut bråkmakaren ifråga eftersom här är man frivillig hur man än vänder och vrider på det och passar inte galocherna så kan dom bara låta en gå.
Folk verkar lyssna på det jag säger för hela diskutionen las ner,skönt.
Nu hör jag M i korridoren nu är alltså friden slut,synd att man tänker så eller tycker så,men jag kan tyvärr inte ändra på det nu,men jag hoppas det kommer som med allt annat.
ja,annars har jag ju varit frånvarande här ifrån så så mycket har jag inte att skriva om stället.
Idag läste jag ut en bra bok som ni kommer få resencerad imorgon om det blir någon tid över kram på er och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0