Hur orkar hon???

Konstig stämning fast jag satt snällt och tittade på idol det var faktiskt bra,jag trodde min själ aldrig jag någonsin skulle följa idol men nu är jag fast.
Men nu när M inte har sin O och gapa och skrika på så försöker hon lägga ut sin ilska eller vad det är på alla runt om kring och det blir en obehaglig stämning,först var hon på en stackars kille från samma villa som hon bor i och tyckte han var förjävlig som sagt till personalen att hon hade besök av den nya tjejen men han hade nog inte sagt något men hon vill styra och ställa med dom hon kan,men det bet inte på honom så då försvann hon en stund för att komma tillbaka med en ny strategi,men då var det en annan kille som var i skottgluggen och då var det otroligt höga röster och en tallrik flög i golvet lät det som,då kom personalen rusande men dom brydde sig inte om att det var M utan satte sig med killen,ska den människan få bete sig hur som helst jag bara undrar och mitt i detta ska man försöka följa ett program,fy det var så nära att jag reste mig upp och gick ut och klappade till henne,det var nästan så jag blev rädd för mig själv,jag satt bara och önskade att hon skulle ge sig på mig,så jag hade en anledning att slå.
Den känslan tycker jag inte om och då hade väl jag åkt ut,för det är ett otroligt daltande med denna tjej jag kan inte begripa varför,hon får ju bete sig precis hur som helst och skapa ohållbara sittuationer för oss andra,det måste bli ett slut om jag så åker ut här ifrån,gör inte personalen något snart så får det bli jag som gör något för alla går ju runt och mår dåligt.
Så nu har jag skrivit av mig och det gjorde att jag lugnade ner mig,så tack kära blogg att du finns,jag kommer stå ut,
tack vare dig,nu avslutar jag med en stor kram till alla läsare och en varm tanke till bloggen som räddar mig från omöjliga sittvationer (vet ej hur det stavas) och sist men inte minst godnatt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0