I väntan på min son.

Nu sitter jag här tidigt på morgonen och har redan hunnit skopa i mig fyra koppar kaffe och mår jätte bra,min son ska ju komma idag och det är ju alltid lika kul.
Jag mår oförskämt bra idag,min röda vecka är på upphällning så nu är jag snart helt återställd från mitt konstiga mående,det som jag såg genom fönstret nu var ingen höjdare M kom gående upp mot stora huset,men konstigt nog så vände hon igen,det var väl fel person som jobbar,någon som inte daltar med henne,då passar inte galoscherna.
Annars är det jag och S som är uppe som vanligt och m av någon konstig anledning hon är så irriterad för att hon vaknar så tidigt på helgen när hon kan sova länge,men det är nog ganska typiskt.
Jag sitter och funderar på att ringa min son och höra om han kommer,jag är ju en sån människa som måste kolla upp så han inte glömt mig,idag har jag inget planerat utan vi ska bara vara,vi får väl se vad som händer.
Jag ska förklara för honom att det inte kan bli någon solresa för oss förens i Februari eller något sånt,för det passar sig inte så bra att åka iväg när man är mitt i en behandling och jag visste redan innan jag ställde frågan att det inte var en bra ide,så då har vi något att se fram emot i början på nästa år istället och det är ju inte helt fel det heller.
Det är så otroligt lugnt här så om ni bara visste.
Jag kommer in senare när jag har tid kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0